CATALÀ:
Hola
a tothom! Avui us porto una nova proposta. Un joc de cartes per repassar
l’abecedari.
Funcionament: Es reparteixen les cartes
entre tots els alumnes i les alumnes, es pot fer en petit grup o en gran grup i
els alumnes tindran més o menys cartes. Es comença per la lletra A. El primer
alumne diu: jo tinc la lletra A, qui té la lletra B? I segueix l’alumne que té
la lletra B, així fins que hem completat l’abecedari.
És
un joc ràpid per fer a estones i anar repassant l’abecedari de manera que no
sigui feixuga.
Aquí
teniu l’enllaç amb el joc de cartes: Jo tinc, qui té l'abecedari
Quan imprimiu el pdf feu-ho a opció múltiple ja que si no gastareu un full per targeta.
Quan imprimiu el pdf feu-ho a opció múltiple ja que si no gastareu un full per targeta.
PD:
Podeu cronometrar-los, com més se sàpiguen l’alfabet més ràpid podran anar
perquè podran anticipar-se a la lletra que ha de venir!
CASTELLANO:
¡Hola a todos! Os traigo una nueva propuesta. Un juego de cartas para repasar el abecedario.
Funcionamiento: Se reparten las cartas entre todo el alumnado, se puede hacer en pequeño o gran grupo y los alumnos tendrán más o menos cartas. Empieza el alumno/a que tenga la letra A. EL primer alumno dice: Yo tengo la letra A, ¿Quién tiene la letra B? Y así sucesivamente sigue el alumno que tiene la letra B hasta completar el abecedario.
Es un juego rápido para hacer a ratos e ir repasando el abecedario de manera que no se haga pesado.
Aquí tenéis el enlace con el juego de cartas: Yo tengo, quién tiene (abecedario)
Cuando imprimáis el pdf hacedlo en múltiple ya que si no gastaréis un folio por tarjeta.
PD: Podéis cronometrarlos, cuánto más se sepan el alfabeto más rápido lo conseguirán, ¡porque podran anticiparse a la letra que vendrá!
CASTELLANO:
¡Hola a todos! Os traigo una nueva propuesta. Un juego de cartas para repasar el abecedario.
Funcionamiento: Se reparten las cartas entre todo el alumnado, se puede hacer en pequeño o gran grupo y los alumnos tendrán más o menos cartas. Empieza el alumno/a que tenga la letra A. EL primer alumno dice: Yo tengo la letra A, ¿Quién tiene la letra B? Y así sucesivamente sigue el alumno que tiene la letra B hasta completar el abecedario.
Es un juego rápido para hacer a ratos e ir repasando el abecedario de manera que no se haga pesado.
Aquí tenéis el enlace con el juego de cartas: Yo tengo, quién tiene (abecedario)
Cuando imprimáis el pdf hacedlo en múltiple ya que si no gastaréis un folio por tarjeta.
PD: Podéis cronometrarlos, cuánto más se sepan el alfabeto más rápido lo conseguirán, ¡porque podran anticiparse a la letra que vendrá!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada