Passa al contingut principal

JOC: QUI ÉS QUI?/JUEGO:QUIÉN ES QUIÉN

CATALÀ:
Hola a tothom! Avui us presento un joc conegut per tothom, el qui és qui? El faig servir molt a l’aula d’acollida per practicar el vocabulari après sobre la descripció de persones. Aquí teniu el rètol que penjo a l’aula com a referència durant el tema i també el podeu imprimir en format din-a4 i repartir-ne un a cada alumne perquè s’ho vagin aprenent: Tema 1. Descripció de persones
Aquí teniu el tauler amb les persones (n’heu d’imprimir dos per parella) i amb un retolador van ratllant els personatges descartats. Amb un cercle es marquen el que han triat ells.
El que he afegit són unes targetes amb les preguntes i la imatge que és molt útil per anar practicant, sobretot al principi, quan els conceptes encara no estan del tot interioritzats.
Espero que us serveixi, és un joc que els agrada molt!
CASTELLANO:
¡Hola a todos! Hoy os presento un juego conocido por todo el mundo. Lo utilizo en el aula de acogida para practicar el vocabulario aprendido sobre la descripción de personas. Tenéis el tablero (imprimid dos copias por pareja) y con un rotulador van tachando los personajes descartados. Con un círculo marcan el personaje elegido. Yo lo plastifico y jugamos con rotulador borrable. Lo que le he añadido al juego son unas targetas con las preguntas y la imagen que es muy útil para ir practicando cuando no está interiorizado el vocabulario.




Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

AULA ACOLLIDA. DOSSIER TEMES 1/2/3/4/5/6 (CATALÀ)

Dossier que inclou les làmines explicatives i exercicis per fer a continuació. Està pensat per fer autònomament. El podem anar fent segons avancem la unitat, com a reforç del que hem treballat, per practicar a casa, per fer a estones a l'aula ordinària...espero que us serveixi! Descarrega aquí:  Dossier tema 1 Dossier tema 2 Dossier tema 3 Dossier tema 4 Dossier tema 5 Dossier tema 6 Fet a partir dels següents materials : - Oralpha : mètode d'alfabetització i comunicació oral en català  / Elaboració de continguts i redacció a cura de l'Associació Comissió de Formació ; Marta Vilar, coordinadora ; Magalí Serra ... [i 3 més] ; il·lustracions de Xevi Felip i Roser Corbera   - Parlem, llegim i escrivim amb la Nadia i en Li.  Carreres, M.; Ceña,T.; Cortiles, M. T.; Díez, J.; Galí,M.; Grabalosa, M.; Lozano, A.; Suárez , A. (coordinació);  Martín, C. (assessorament) ; Blanco, L. (il·lustracions).  Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació. Subdirecció General de Llengua i C

AULA ACOLLIDA. DOSSIER TEMAS 1/2/3/4/5/6 (CASTELLANO)

 E stos dossieres los creé cuando era maestra de “aula d’acollida” en castellano sería “aula de acogida”. No sé si existe en otras Comunidades Autónomas o cómo se les denomina, estaría encantada que me informarais a través de Instagram explicándome como es en vuestros centros y vuestra experiencia. Estas aulas consisten en una dotación que se da a los centros con cierto número de alumnado recién llegado de otros países. Este recurso tiene como finalidad que este alumnado aprenda el idioma para que pueda cuanto antes seguir las clases del aula ordinaria. Os podría dar mucha información, si tenéis curiosidad o cualquier duda me podéis preguntar. El máximo de horas que pueden estar en esta aula es la mitad de las horas lectivas aunque normalmente están muchísimo menos pues solo hay una maestra y se tienen que hacer grupos. Por eso estos dossieres . Es un recurso que me ha ido muy bien y han agradecido mucho las tutoras ya que durante las horas en el aula ordinaria a veces no pueden se

AULA ACOLLIDA LÀMINES TEMES 1/2/3/4/5

Aquí teniu totes les làmines per treballar els temes. El color del marc és diferent per a cada tema per evitar confusions. Aquestes làmines serveixen de suport a l'aula penjades en un lloc visible o quan fem les activitats és útil que els alumnes les puguin consultar. També les podem donar als alumnes perquè repassin els conceptes a casa o a l'aula ordinària. Aniré penjant les dels propers temes seguint l'ordre de la programació. Espero que us siguin útils! TEMA 1. Resum Tema 1. Preguntar i dir Tema 1. L'abecedari Tema 1. Distinció de sexe Tema 1. Nombres Tema 1. Nombres ordinals Tema 1. Vocabulari la roba Tema 1. Descripció general Tema 1. Descripció caràcter Tema 1. Taula per ajudar a la descripció Tema 2. Resum Tema   2. Demanar i di r Tema 2. Material escolar Tema 2. Situacionals Tema 2. Material escolar Tema 3. Resum Tema 3. Determinants Tema 3. Els colors Tema 3. Els pronoms personals Tema 3. Les formes Tema 3. Els interrogatius Tema 4. Resum Tema 4. La