Passa al contingut principal

COM UTILITZAR L'AGENDA/CÓMO UTILIZAR TU AGENDA

 CATALÀ:

Aquest és un molt bon recurs que vaig descobrir de la mà de la Maria Couso, de Playfunlearning. Us recomano que visiteu el seu blog o instagram perquè és una gran professional i hi aprendreu moltes coses interessants, jo fa temps que la segueixo i els seus vídeos explicatius son una meravella, de veritat. Sobretot hi trobareu informació relacionada amb la neurociència, les dificultats d'aprenentatge i trastorns i l'aprenentatge basat en jocs.

Aquí us deixo la pàgina per repartir al vostre alumnat (o fills/es), ho podeu fer general o donar-ho a qui veieu que presenta més dificultats. Jo ho he posat a dues per pàgina perquè la mida em permet enganxar-ho a les agendes que tenim. Ho podem fer amb cola o amb una mica de washitape a les cantonades. Espero que us serveixi!

Descarrega: Full explicatiu

Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional. No está permitida la distribución, alteración ni venta del material compartido de forma GRATUITA en este blog.

CASTELLANO:

Este es un muy buen recurso que descubrí de la mano de Maria Couso, de Playfunlearning. Os recomiendo que visitéis su blog o instagram porque es una gran profesional y aprenderéis muchísimas cosas interesantes, yo hace tiempo que la sigo y sus vídeos explicativos son pura maravilla, de verdad. Sobre todo encontraréis información relacionada con la neurociencia, las dificultades de aprendizaje y trastornos y aprendizaje basado en juegos.

Con un poquito de washitape podéis ofrecerla a los alumnos (o a vuestros hijos) para que la mantengan sin ocupar demasiado dentro de la agenda bien colocadita y sin riesgo de pérdida.

Para descargar la hoja en castellano solamente tenéis que ir a su blog y descargarla también gratuitamente.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AULA ACOLLIDA. DOSSIER TEMES 1/2/3/4/5/6 (CATALÀ)

Dossier que inclou les làmines explicatives i exercicis per fer a continuació. Està pensat per fer autònomament. El podem anar fent segons avancem la unitat, com a reforç del que hem treballat, per practicar a casa, per fer a estones a l'aula ordinària...espero que us serveixi! Descarrega aquí:  Dossier tema 1 Dossier tema 2 Dossier tema 3 Dossier tema 4 Dossier tema 5 Dossier tema 6 Fet a partir dels següents materials : - Oralpha : mètode d'alfabetització i comunicació oral en català  / Elaboració de continguts i redacció a cura de l'Associació Comissió de Formació ; Marta Vilar, coordinadora ; Magalí Serra ... [i 3 més] ; il·lustracions de Xevi Felip i Roser Corbera   - Parlem, llegim i escrivim amb la Nadia i en Li.  Carreres, M.; Ceña,T.; Cortiles, M. T.; Díez, J.; Galí,M.; Grabalosa, M.; Lozano, A.; Suárez , A. (coordinació);  Martín, C. (assessorament) ; Blanco, L. (il·lustracions).  Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació. Subdirecció General de Llengua i C

AULA ACOLLIDA. DOSSIER TEMAS 1/2/3/4/5/6 (CASTELLANO)

 E stos dossieres los creé cuando era maestra de “aula d’acollida” en castellano sería “aula de acogida”. No sé si existe en otras Comunidades Autónomas o cómo se les denomina, estaría encantada que me informarais a través de Instagram explicándome como es en vuestros centros y vuestra experiencia. Estas aulas consisten en una dotación que se da a los centros con cierto número de alumnado recién llegado de otros países. Este recurso tiene como finalidad que este alumnado aprenda el idioma para que pueda cuanto antes seguir las clases del aula ordinaria. Os podría dar mucha información, si tenéis curiosidad o cualquier duda me podéis preguntar. El máximo de horas que pueden estar en esta aula es la mitad de las horas lectivas aunque normalmente están muchísimo menos pues solo hay una maestra y se tienen que hacer grupos. Por eso estos dossieres . Es un recurso que me ha ido muy bien y han agradecido mucho las tutoras ya que durante las horas en el aula ordinaria a veces no pueden se

AULA ACOLLIDA LÀMINES TEMES 1/2/3/4/5

Aquí teniu totes les làmines per treballar els temes. El color del marc és diferent per a cada tema per evitar confusions. Aquestes làmines serveixen de suport a l'aula penjades en un lloc visible o quan fem les activitats és útil que els alumnes les puguin consultar. També les podem donar als alumnes perquè repassin els conceptes a casa o a l'aula ordinària. Aniré penjant les dels propers temes seguint l'ordre de la programació. Espero que us siguin útils! TEMA 1. Resum Tema 1. Preguntar i dir Tema 1. L'abecedari Tema 1. Distinció de sexe Tema 1. Nombres Tema 1. Nombres ordinals Tema 1. Vocabulari la roba Tema 1. Descripció general Tema 1. Descripció caràcter Tema 1. Taula per ajudar a la descripció Tema 2. Resum Tema   2. Demanar i di r Tema 2. Material escolar Tema 2. Situacionals Tema 2. Material escolar Tema 3. Resum Tema 3. Determinants Tema 3. Els colors Tema 3. Els pronoms personals Tema 3. Les formes Tema 3. Els interrogatius Tema 4. Resum Tema 4. La